haip..haip...si cantik dan si ensem...selamat datang ke belog saye yg xcantek ni..nama saya norshafira binti lokeman..da 22 tahun laa..hikhik..sila singgah lagi lain kali ye !!kalau tak suka lagu yang terpasang sila pilih sendiri di playlist okey??jangan lupa kasi komen jugak..kalau murah hati tuh..rajin2 lar jadi follower okey..semoga anda akan sentiasa diberkati Allah S.w.t..aminnn...remember this!!! everything gonna be okay just perfect!!..what ever you do..just back to Quran..and dont forget to give your smile to everyone..one..two..three..cheeeezzz..:)

Wednesday 7 December 2011

saye bangge!!!

assalamualaikum...:)

ehemm...ni nk btau nih...filem aku da jadi box ofis tau..ahaks...hah??xtau filem pe..eh..korg ni masih xprasan ke..korg bace blog sape??adoiii...pless lar..jgn sampai aku btau plak...haaahhh??nk aku btau jgk ke??hurmm..
sdey lar aku...korg pnyer tgk filem aku tapi xcam aku...helloo...im lisa here...what??xpercaye...korang xtgk ke gmbr aku tuh...korg nih...plik je tau...cube tgk btol2 gmbr aku tuh...kan?? tu lar..aku ckp xnk percaya...hahaha...bngge btol aku..filem aku da jadi box ofis..filem ape??OMG..korg ni...of coz lar ombak rindu...kan aku jadi mila...haahaha...


(sila jangan bakar rumah sye lpas nih,semua ini rekaan semata2..tiada kena mngena antara yang hidup dan yang mati..sekian..)

be ur self,
~shafiralokeman~

No comments:

Post a Comment