haip..haip...si cantik dan si ensem...selamat datang ke belog saye yg xcantek ni..nama saya norshafira binti lokeman..da 22 tahun laa..hikhik..sila singgah lagi lain kali ye !!kalau tak suka lagu yang terpasang sila pilih sendiri di playlist okey??jangan lupa kasi komen jugak..kalau murah hati tuh..rajin2 lar jadi follower okey..semoga anda akan sentiasa diberkati Allah S.w.t..aminnn...remember this!!! everything gonna be okay just perfect!!..what ever you do..just back to Quran..and dont forget to give your smile to everyone..one..two..three..cheeeezzz..:)

Saturday, 21 February 2015

assalamualaikum ....

haih .. lame giler tak berblog .. last post masa raye haritu .. sebab lame tak post banyak benda yang dah berubah .. ehemm ,.. PERTAMA .. aku tinggal di kota kinabalu , sabah sekarang .. kenapa ? buat ape ? haaa ... tgk yang KEDUA ni .. ehem .. aku dah kahwin ... yuhuuuu ... eh , happy nampak ...    of coz laaa kan happy .. ^-^ alhamdulillah .. jodoh aku awal .. diawal 22 tahun .. dah jadi isteri encik muhamad shafiq ..  <3 nbsp="" p="">okey ..

majlis nikah aku simple je sekali gus dengan jamuan makan .. sehari je .. senang .. buat pun semua kat rumah aku .. sekali je berkemas .. alhamdulillah majlis lancar .. walaupun macam2 la jadi .. tapi semua lancar .. dengan sekali lafaz .. eh silap .. dengan 2 kali lafaz .. aku sah jadi isteri shafiq ... yela .. kali pertama lafaz .. seketol seketol suami aku ni sebut .. jelas dan nyata gituu .. tak sekali nafas lagi dah .. bernafas  nafas dah dia lafaz ... aku dalam bilik (acah-acah anakdara pingitan) golek2 suke ... lawak nak mampoih ... hahahahaha ... nerbes katenye ... okey ,, naks elit sikit gambar ganbar kahwin untuk tatapan anda sekeluarga .. (okey , hambar )









p/s : majlis di seribandi, kemaman . 25.10.2014. AWALMUHARAM .
(pelamin abah yang buat , makeup sendiri sebab istilah kene tipu )


okey .. masalah sebelum majlis memang banyak .. masalah pelamin yang ditempah TAK SAMPAI dan masa majlis JURUMEKAP HILANG .., hahahaha .. tapi alhamdulillah .. tetap lancar majlis ..
okey .. lepas tuu .. resepsi di sabah pulak .. penat hoiii kahwin ni ...














p/s : majlis di kotakinabalu , sabah . 1.11.2014.
(ALHAMDULILLAH .. dapat bawa family aku naik kapal terbang )

#doakan kami kekal sehingga hujung nyawa .. :)

Dugaan yang berat dulu , rupanya ini lah hikmah nya .. alhamdulillah ..:)