haip..haip...si cantik dan si ensem...selamat datang ke belog saye yg xcantek ni..nama saya norshafira binti lokeman..da 22 tahun laa..hikhik..sila singgah lagi lain kali ye !!kalau tak suka lagu yang terpasang sila pilih sendiri di playlist okey??jangan lupa kasi komen jugak..kalau murah hati tuh..rajin2 lar jadi follower okey..semoga anda akan sentiasa diberkati Allah S.w.t..aminnn...remember this!!! everything gonna be okay just perfect!!..what ever you do..just back to Quran..and dont forget to give your smile to everyone..one..two..three..cheeeezzz..:)

Monday 5 December 2011

my princess..

mlm2 camni..rindu lak kat my little princess...bdak yang terbuas di abad ini..hehe..tapi kdg2 lawak pom ade..sllu jer kuarkan ayt yang plik2..btol2 cam patrick star dlm spongebob tu...tapi aku sygkn die..mungkin sbb aku yang jage die dari baby..die pom rapt nge aku..da lar die tu pecinta haiwan cm aku...mmg chemistry aku nge die ..hehe..i miss you ainaa shadira...


ni masa aina 9bulan

                                                 
                                                             ni da setahun

                                                                ni pom aina setahun

                                                                   aina 2 tahun

                                                      4 tahun tapi dia pendek T_T

                                                       rambut dia penting..asal punyer..
                                                      btol2 cam rasti dalam nada cinta


and the latest...aina and me..


 aina dan mok adek...


okey..ngtuk suda...

teeettt,
shafiralokeman

No comments:

Post a Comment