haip..haip...si cantik dan si ensem...selamat datang ke belog saye yg xcantek ni..nama saya norshafira binti lokeman..da 22 tahun laa..hikhik..sila singgah lagi lain kali ye !!kalau tak suka lagu yang terpasang sila pilih sendiri di playlist okey??jangan lupa kasi komen jugak..kalau murah hati tuh..rajin2 lar jadi follower okey..semoga anda akan sentiasa diberkati Allah S.w.t..aminnn...remember this!!! everything gonna be okay just perfect!!..what ever you do..just back to Quran..and dont forget to give your smile to everyone..one..two..three..cheeeezzz..:)

Saturday, 26 November 2011

this is me!!!

arggghhhhh....pe lar xkene dgn aku nih...emo semacam jer 2 3 hari nih...tapi kan...salah ke aku jeles...bukan ke cemburu tnde syg??erm..ntah lar..aku xniat pom nk kntrol hdp die..dan aku percaya,die hnya sayang kan aku...tapi aku da fobia lar nk letak kan harapan yang tingi pada seseorang...mungkin pengalaman yang mengajar aku...tapi yang bes..tgh aku duk menangis tadi..mak die mesej aku..hehe..first time tau aku ase hepy giler..dulu aku xsempat nak rapat dengan mak ex aku...aku harap,kali nih..aku dapat jadi kawan dan menantu (cewahh awal2 da naik kn pgkat sendri) yang baik untuk mak die...mungkin orang pelik dengan aku..tapi sebenarnyer..dari dulu lagi..aku nak pakwe aku akan buat aku ni mcm ahli kuarge die..dan hubungan kekeluargaan kitorang jadi rapat..mmg bes lar...dpat erat silaturahim lagi..dan kalau aku putus pom..biarlah hubungan tu xputus..erm..kalu sebut pasal ni sebak pom ade jugak..ye lar...adek bongsu aku tu..kalu tgk aku bergayut je kat telefon mest tny..sapa kol??.."kamu tahu siapa"(hrp maaf,nama beliau tidak dapat disiarkan) ke kol??kdg2 aku xtau nak btau ape dah..faham ke budak 5thun yang aku dgn "kamu tahu siapa'' tu dah xde pape..dan kitorg dah xkontac lagi..ntah lar..aku dapat rase die teringat dan rindu kt ex aku tu..ye lar..dulu dorang rapat sangat...dan aku terkilan sgt2..xdpt nak kekalkan hubungan tu...damn for me..arghh....its so hurt..:(

hati aku mungkin dah terubat..tapi kadang2 aku ase nak sangat jadi kawan die..salah ke??untuk jatuh cinta balik tu..maybe xmungkin lar kot..sebab aku da mule syg hubby aku sekarang..sebab die hargai aku,die sayangi aku lebih daripada mu..(eehhh...tetibe masuk lirik lagu melda ahmad plak..) but...terlalu mustahil kot nak jadi kawan die...sebab aku dapat rse..hubungan aku dengan die da terlalu jauh..mungkin sebab dulu aku dengan die terlalu sayang diantara satu sama lain...kan mak da pesan..kalu syg jgn terlmpau syg..nanti akan jadi benci..susah plak...so,aku ase bende tu jadi ke aku sekarang...tapi aku xlar sampai benci dier okey..sebab aku ni susah nak benci org..kdg2..kalau aku marah pom kadang2 tak sampai satu jam mood aku dah berubah balik..kalau xcaye tanya ex aku..haha..xpom en.shafiq...tapi satu je la masalah kalau jadi pakwe aku..aku nih macam terlebih virus mengajuk plak..kenapa ekkk??aku pom hairan dengan diri sendiri...hehe...aku harap die dapat trime dan sabar dengan aku nih...serik dowh putus cinta..hahaha..

erm..ok lar..aku malas nk serabut kan diri...nak layan matlutfi jup..eh,sebelu tu..aku asew cam lagu yuna ni sesuai je dengan pe aku rase sekarang..

^^ PENAKUT
<3 enjoy it ok <3

don't worry be happy.,
~shafira lokeman~

No comments:

Post a Comment