haip..haip...si cantik dan si ensem...selamat datang ke belog saye yg xcantek ni..nama saya norshafira binti lokeman..da 22 tahun laa..hikhik..sila singgah lagi lain kali ye !!kalau tak suka lagu yang terpasang sila pilih sendiri di playlist okey??jangan lupa kasi komen jugak..kalau murah hati tuh..rajin2 lar jadi follower okey..semoga anda akan sentiasa diberkati Allah S.w.t..aminnn...remember this!!! everything gonna be okay just perfect!!..what ever you do..just back to Quran..and dont forget to give your smile to everyone..one..two..three..cheeeezzz..:)

Saturday 26 November 2011

mat luthfi oh mat luthfi...

okey...aku ni sebenarnyer memang suke tengok orang yang buat vlogging nih..bagi aku dorang kreatif...tapi aku paling suke tegok mat luthfi nih..santai abis tapi memberi impak yang besar..memang the best lar care die sampai kan pesanan kat kite..yang paling aku ase terharu dan tersentuh..vlogging die yang terbaru ni,kopiah dan rokok ..pergghhh memang best lar..maksud die begitu mendalam..aku yakin die dapat membuke minda orang yang rase hidup dorang tu kosong dan tidak bermakne..dan untuk orang yang ase diri die tidak perlu seseorang dalam kehidupan die..dan yang paling penting..aku harap daripada video nih..manuasia tidak alpa kepada Nya,yang mencipta kita..kita kena ingat..KUN FAYA KUN..jadi..jangan kite rase Allah tu jauh daripada kite bile something terjadi..:)

ok..berbalik kepada mat luthfi..video die byak jugak yang klaka..sebenarnyer..bukan bnyak tapi almost..aku memang selalu tergelak sorg2 kalau tgk video die...ok..ni ade aku link kn untuk korg..just klik and enjoy....

^^rant on lagu cinta
^^mercun bola
^^nama pom sampah
^^new album
ok..tu je aku nak kongsi..yang laen.korg taip lar sendiri kat youtube tuh..hehee..

salam sayang,
~shafiralokeman~

No comments:

Post a Comment