haip..haip...si cantik dan si ensem...selamat datang ke belog saye yg xcantek ni..nama saya norshafira binti lokeman..da 22 tahun laa..hikhik..sila singgah lagi lain kali ye !!kalau tak suka lagu yang terpasang sila pilih sendiri di playlist okey??jangan lupa kasi komen jugak..kalau murah hati tuh..rajin2 lar jadi follower okey..semoga anda akan sentiasa diberkati Allah S.w.t..aminnn...remember this!!! everything gonna be okay just perfect!!..what ever you do..just back to Quran..and dont forget to give your smile to everyone..one..two..three..cheeeezzz..:)

Wednesday 30 November 2011

inilah kehidupan..

kadang2 bibir mengukir senyuman , namun hati terguris tak siapa yang tau...
kadang2 bibir mengatakan benci , namun kerinduan dihati tak siapa membantu..
kadang2 kita terlebih madah,namun kelukaan dihati dibiarkan sepi..

mungkin aku tidak terlalu sempurna untuk dirimu..tapi satu yang pasti kesetiaan hati ku mungkin tak terbagi..
mungkin kehadiran ku lebih memberi seribu luka kepadamu..tapi satu yang pasti..aku akan sentiasa menemani mu..
mungkin diriku xsecantik yang lain,tapi yang pasti hanya dirimu yang dapat memliki ku..
mungkin aku tak boleh memberi kebahagiaan kepadamu, tapi yang pasti..aku akan disisi disaat dirimu kesedihan..
mungkin aku tak selalu disisimu..tapi yang pasti hati aku selalu bersama mu...

aku sendiri tak pasti...kenapa aku harus mengharapkan sesuatu yang aku sendiri tak pasti...aku juga xpasti kenapa aku harus menerima pertaruhan hati ini,sedangkan aku sendiri tau..kelak..aku akan terluka...
tapi..kadang2 akal menafikan tetapi hati meiyakan..aku sendiri keliru dengan pecaturan hidup aku sendiri..
mungkin betol..cinta xseharusnya memiliki..tapi kenapa hati ini merintih terseksa bila merasakan kau akan pergi jauh....akal merelakan kau pergi tetapi hati merintih sayu...tatkala ini..aku terlalu merindui dirimu..mungkin kita tidak pernah berjumpa tetapi...aku tau..aku hanya mencintai dirimu...

nukilan khas..
~shafiralokeman~

No comments:

Post a Comment