haip..haip...si cantik dan si ensem...selamat datang ke belog saye yg xcantek ni..nama saya norshafira binti lokeman..da 22 tahun laa..hikhik..sila singgah lagi lain kali ye !!kalau tak suka lagu yang terpasang sila pilih sendiri di playlist okey??jangan lupa kasi komen jugak..kalau murah hati tuh..rajin2 lar jadi follower okey..semoga anda akan sentiasa diberkati Allah S.w.t..aminnn...remember this!!! everything gonna be okay just perfect!!..what ever you do..just back to Quran..and dont forget to give your smile to everyone..one..two..three..cheeeezzz..:)

Tuesday 29 November 2011

AKU TAKUT..

okey..aku xtau nape..aku da kuat menagis skrg..huwaa...da jadi baby blik ke cmane...ok..aku xtau pe aku ase skrg..aku keliru dgn perasaan aku...aku cume takut..ditinggalkan kali kedue...aku xtau nape aku jadi cmni..tapi..aku takut sangat2...aku mungkin bukan yang terbaek..aku xpandai nak gembirakan orang..sampai satu saat..ape yang aku harapkan semua tak menjadi..aku tak kuat sebenarnyer...jiwa aku rase kosong..kenapa aku rase cmni...kenapa aku mesti teringat kat die balik...kenapa??kenapa aku rase xsedap ati sgt...pe yang akan ter jadi lagi nih..ya allah..aku tak cukup kuat untuk rase kehilangan lagi...mungkin terpengaruh dengan lagu amalia alias je kot..aku rase cmni...tapi....nape aku ase takut sgt ni...aku tak nak menangis ..tapi..kenpa air mata ni tak nak benti..ni lirik lagu yang buat aku sedy hari nih..T__T

mungkin ku tak bisa menyatakan
apa yang terintas di benakku
bukan kerana ku tak mencinta
cuma kerana ku tak mampu menatap matamu

tapi bukankah semua rasaku
sedia kau tahu tanpa ku perlu
menggapai pena dan menulis
apa yang ada di hatiku

kerna dalam hatiku,
selalu ada kamu

Tuhan tolonglah ku
kerna aku takut kehilangan dia
kerna aku takut dia kan pergi
meninggalkan ku sendiri di sini

Tuhan tunjukkanlah
apa yang terukir dalam hatinya
jalan mana yang harus ku datangi
agar terlerai kusut ini

tapi bukankah semua rasaku
sedia kau tahu tanpa ku perlu
menggapai pena dan menulis
apa yang ada di hatiku

kerna dalam hatiku,
selalu ada kamu.

No comments:

Post a Comment