haip..haip...si cantik dan si ensem...selamat datang ke belog saye yg xcantek ni..nama saya norshafira binti lokeman..da 22 tahun laa..hikhik..sila singgah lagi lain kali ye !!kalau tak suka lagu yang terpasang sila pilih sendiri di playlist okey??jangan lupa kasi komen jugak..kalau murah hati tuh..rajin2 lar jadi follower okey..semoga anda akan sentiasa diberkati Allah S.w.t..aminnn...remember this!!! everything gonna be okay just perfect!!..what ever you do..just back to Quran..and dont forget to give your smile to everyone..one..two..three..cheeeezzz..:)

Thursday 22 December 2011

gerammmmmm....-,-

assalamualaikum....

haip...hari ni aku cuti tau...lpas 4 hri aku berpenat lelah kat tmpt kerja..hihi...arini ley rehat2..(ehh..jgn nk rhat sgt lar..tuuuuuuu..report xsiap lagi...kalu tak..ini makn die..dush3..)erm...ak ade bnde nak kongsi..mase hari rabu tuh...aku kmas stor..ye lar..stok bru nk smpi kan...kmas2 punyer kmas...tbe2..ak nmpk satu kotak tuh bergrak..eishhh..mau nyer xberdebar aku..da lar sorg2...due tige kli jgk aku besarkn mate nk pastikan btol ke kotak tu brgrak...hurmm...aku da mula was2 ni...nk kuar lari..malu woo...custmer rmi kot tgh servis kat lua...so..ak buat2 lar coool(kononnyer..pdhal nak terkncing da kat situ..haha..ak agkt lar kotak tuh..hurmm..brt jgk(kter aku dlm hati) pastu...aku bukak lar kotak..huargggghhhh....ade sepasang mate tgk kat aku..(jgn terkezut yer...) rupe2nyer..kucing besalin.. ( bdak2 kt bengkel glak kan aku sbb gne perkataan bersalin pada kucing,dorg ckp..klu kucing gne beranak..errr..bukan ke sme jer mksud tuh??konfius aku..=,=' ) excited taau aku...sbb aku nmpk salah seekor ank die tuh baru nak klua...ak pom salin kotak..sbb otak tuh da penuh dgn drh...wahhh..mcm doctor lak aku..ermm..ok gak kan..doktor shafira..kihkih...lpas tuh aku ltak lar ank kucing tuh kt garaj motor...(niat kat hati..nak buat balik lar...sbb cmel jer aku tgk..)hah..ni aku smpt lar snap gmbr...




comel kan ???tapiiii....huwaaaaa..nak ngis aku....

10minit kemudian....

aku dgn excited nih..pegy tgk blik kucg tuh...senyuman dibibirku hilang tiba2..(cewahhhh jiwang..)
tau tak...anakkucing tuh da tgl kepala jer...ngeri tolll aku..(errr..gmbr tidak dpt disiarkan...harap maklum)..sedey aku....aku tau ni mesti kerja bapak kucing tuhh..org2 tua2 ckp...bapak kucing nih..dia akn makan ank die klu ank die lebey pndi dr die...ishhhh...watever lar tuh..yg pentg bg aku..bapak die tuh...tidak berperikemanusiaan lgsung..ehh..salah..tidak berperikekucingan lgsg...klu aku jumpe..siap ko..aku sekeh2 kpla....hukhuk...terkilan xhbis lgi nih....
tapi..kucing tuh da ada..si aina punyer...comel...yg pelik nyer..die xpndi mkn tau..kne suap sgle..minum susu pom gne botol..hakhak....si kecil nickhun..





mood terkilan,
~shafiralokeman~

No comments:

Post a Comment