haip..haip...si cantik dan si ensem...selamat datang ke belog saye yg xcantek ni..nama saya norshafira binti lokeman..da 22 tahun laa..hikhik..sila singgah lagi lain kali ye !!kalau tak suka lagu yang terpasang sila pilih sendiri di playlist okey??jangan lupa kasi komen jugak..kalau murah hati tuh..rajin2 lar jadi follower okey..semoga anda akan sentiasa diberkati Allah S.w.t..aminnn...remember this!!! everything gonna be okay just perfect!!..what ever you do..just back to Quran..and dont forget to give your smile to everyone..one..two..three..cheeeezzz..:)

Saturday 5 November 2011

::hari ni ari rayer laa::

assalamualaikum blogger..hihi..(kononnyer rmi lar ni yg bce)

hari ni merupakan hari raye aidil adha(skema maut ayt kn)..haha...org laen pegi kt org korban lembu tp ak duk mgadap blog..ish2..bkn pe...ak sbnrnyer ade sifat prihatin n sygkn haiwan yang terlampau...ak xley tgk org sembelih or korban haiwan..ak jadi kecian..silap2 ak ngis...(err...penah ter jdi dlu,mse abah ak sembelih aym..)ak tau cm berdose je ak cm ni..ye lah..korban tu kn sunat kite bt..tp ak..cm nk lwn lak..oppps..bkn nk lwn lar..juz xley tgk...so..sbb tu ak dgn nekadnyer xnk pegi tgk...ye lar..berdose tau kesian kt haiwan yang kne korban...hari nih ma ak bt nasi dagang..perghhh..rugi sape xrse..ak sndri 2 kali tmbh..kihkih...tapi pe yang lebey ak hepy skrg...ak da jumpa someone yang ak ase die lar..jodoh ak..hehe..(xhbs lg ni cinta cintun ak) ok..ak tau..ak ckp da xnk kapel2 kn..tp ntah lar..nape hati ak ni degil sgt...and..ku tlah jatuh cinta(ni lgu agnes monica) haha...ak da mule syg die..ak rse hepy sgt2 dgn die...ak ase disayangi..ase cm ade org jge ak..walopom kami jauh..tapi aku rse dekat dgn die...die btol2 buat ak xtkut nk bercinta lagi...aku ase aku da syg die..dan aku hrp ni last aku jtuh cinta dan bercinta...aku nk jadi kekasih halal die...insyaallah...

hidup ak skrg ni mcm da ok cket...walopom ak ase cm khlgn tp ni kot care terbaik utk kami semua...tapi btol ke ak ptt diamkn dri cmni..tapi ak xske lar gduh2...so..ak nk let it go...dan lupekn semua yang terjadi dulu..aku nk jadi norshafira yang baru..aku nk berjaye..and thennn,,nak khwin..hehee...opppss..bkn gatal..tapi normal lar kn..kalu ade keinginan nk khwin...^^(sambil buat muke kiut...errr..sila sdiekn plastik muntah)

k lar...aku no idea lar nk tulis pe..kihkih....
p/s : kompem mgu ni,menu makan hanya daging..^^

salam aidil adha,
~norshafiralokeman~

No comments:

Post a Comment