haip..haip...si cantik dan si ensem...selamat datang ke belog saye yg xcantek ni..nama saya norshafira binti lokeman..da 22 tahun laa..hikhik..sila singgah lagi lain kali ye !!kalau tak suka lagu yang terpasang sila pilih sendiri di playlist okey??jangan lupa kasi komen jugak..kalau murah hati tuh..rajin2 lar jadi follower okey..semoga anda akan sentiasa diberkati Allah S.w.t..aminnn...remember this!!! everything gonna be okay just perfect!!..what ever you do..just back to Quran..and dont forget to give your smile to everyone..one..two..three..cheeeezzz..:)

Sunday 13 November 2011

aku da ade..kau plak??

assalamualaikum...(wajib jwb tu)hehe...

ok..skrg mnnjukkn jam 13:10 (mengikut sistem 24 jam lar.)..aku spttnyer kne bke buku dan stdy tapi..alng2 da buke lappy syg ni...nk jgk mgrut kt blog ak yg dan mkin comel ni mcm tuan die jgk la kn(errr...ye ke??)hihi...ok ckp psl study...ak ade final exam la esk..kjp je kn mse berllu..tup..tup..tup..da akhr sem 3 aku..sem dpn ak da LI..cmne ek..tkot jgk ak ni...eh...jap..jgn nk berangan sgt la kn nk LI tu..final pom blum hbs...adoii...seram aku...dgn PB yang ngam2...xnk lar ade kantoi...stkt ni record msh bersih da suci lagi...huhu..tp sem ni...pergghhh..mmg kaw2 lar subjek final aku...nk meleleh air mata jwb soklan..xtermasuk lgi air hidung yang berwane kekuningan + hijau(eeuu...sila jgn mention ayt mcm tu..)haha...esok ak exam dua paper..skrg ni sbnrnyer ak ngah jwb soklan2 exam yang lepas...tp ase cm nk give up je..sbb tu ak mengarut kt cni..hilang tension kononnyer....tp insyaallah..WHERE THERE IS A WILL THERE IS A WAY..cewahh..speaking london lar plak..hihi..agpom aku nk my parent and DIA bgge dgn aku..oppss dia??siapa tu..of coz la dia yang byk bg semangat kt aku dan mendorong ak jadi yang lebey baik slpas pe yang terjadi kt aku dulu...tenx ye dear..err..ak xpromote okay..btw,skrg hidup ak pom lebey hepy dengan adanyer ma,abah,siblings,abg or kak ipar ku...and of coz lar my syg jgk...aku da cukup rase kegembiraan tu bila org yang aku syg selalu disisi ak(cehh..tetibe ak jiwang.)hihi..

okay lar..nk sambung buat latihan plak...no idea da sbnrnyer...hihi
oppss lupe..good luck for spm candidate...chaiyo' chaiyo'..
sebelum tu...amik kau sebuah lagu dari aku...
^^lagu aku sebelum spm dulu..
kasi semangat cket kt korg yg tgh amik spm tu..
(untuk diri sendiri jugak..tapi bukan spm lar...final examm..here i come....)
yang selalu ada,
shafiralokeman





No comments:

Post a Comment