haip..haip...si cantik dan si ensem...selamat datang ke belog saye yg xcantek ni..nama saya norshafira binti lokeman..da 22 tahun laa..hikhik..sila singgah lagi lain kali ye !!kalau tak suka lagu yang terpasang sila pilih sendiri di playlist okey??jangan lupa kasi komen jugak..kalau murah hati tuh..rajin2 lar jadi follower okey..semoga anda akan sentiasa diberkati Allah S.w.t..aminnn...remember this!!! everything gonna be okay just perfect!!..what ever you do..just back to Quran..and dont forget to give your smile to everyone..one..two..three..cheeeezzz..:)

Saturday 23 July 2011

dugaan hidup aku....

ok...aku da xtau lagi nk buat camaner....dugaan..dugaan....sedey plak nk citer....tau x??duit ak hilang...mgkn bg org cket tp bg ak byk sgt2(2RM50)..ak pnyer lar berjimat..tup..tup..seng2 jer org amk...xfhm lar aku....nk mrh pm xgune..tp ak kcwa sgt2...ak bru jer amk dri bnk..terkilan sgt2...kalu lar die tau bertapa bererti nyer nilai RM50 tu pada aku....first tme ak ase nk ngs sbb aku ase tkt dgn mnusia skrg..yg ntah pape....kalau lar dorg ley nmpk syurga dan neraka tuh...pasti skrg semua org kt tikar sejadah kan...ok lar..xtau nk ckp per..tp satu jer pesan aku....tolong lah jauhi drpda aniaya org nih...cube lar korg bygkn..bnde tuh jd kt korg lak...pe korg asew...igt..ada satu ag kuasa kt atas sane lgi kuat..selamat beramal..daaaa....

No comments:

Post a Comment